ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΠΑΣΧΑΛΙΟΥ
Η αιχμάλωτη στον Οικουμενισμό και στην αιρετική και δαιμονική Δύση Κωνσταντινούπολη, αντί να συνειδητοποιήσει την εθελοδουλεία της και εν μετανοία να εκδιώξει τα δαιμόνια των διαιρέσεων και των σχισμάτων, αφήνει διαρκώς να εισέρχονται μέσα της και νέα δαιμόνια που θα προκαλέσουν νέες διαιρέσεις και σχίσματα. Η νέα διαιρετική και σχισματική ενέργεια του Φαναρίου αφορά στην πρόσφατη ανανέωση από τον πατριάρχη Βαρθολομαίο της προσπάθεια να ορισθεί κοινός εορτασμός του Πάσχα με τους αιρετικούς Ανατολής και Δύσεως. […]
(Απόσπασμα από τα προλεγόμενα του Πρωτοπρεσβύτερου Θεοδώρου Ζήση)
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΠΑΣΧΑΛΙΟΥ
ΠΡΟΛΕΓΟΜΕΝΑ, Πρωτοπρεσβυτέρου Θεοδώρου Ζήση
ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΙΣ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ
1.- Χειρότερη από την πολιτική η πνευματική αιχμαλωσία στον Οικουμενισμό
2.- Κορυφαίες σχισματικές ενέργειες: Η ψευδοσύνοδος του Κολυμπαρίου και το Ουκρανικό ψευδοαυτοκέφαλο
3.- Νέος κίνδυνος σχισμάτων. Επαναφέρει ο πατριάρχης Βαρθολομαίος τον κοινό εορτασμό του Πάσχα
4.- Δεν είναι δυνατόν να αλλάξει ο εορτασμός του Πάσχα. Το θέμα είναι κλειστό και απαραβίαστο
5.- Ξανάνοιξε το θέμα η πατριαρχική Εγκύκλιος του 1920 και ο μασόνος πατριάρχης Μελέτιος Μεταξάκης. Το Πασχάλιο πάντως αμετακίνητο
6.- Οι νέες δηλώσεις και ενέργειες του πατριάρχη Βαρθολομαίου για τον συνεορτασμό του Πάσχα
ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΠΑΣΧΑΛΙΟΥ, Αγιορείτη Μοναχού Νικόδημου (Μπιλάλη)
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ
Α’. Η αποστολική και πρωτοχριστιανική περίοδος του Πασχαλίου ως το 325 μ.Χ., ήτοι ως την Αγία Α’ Οικουμενική Σύνοδο
Β’. Η μεγαλύτερη χρονικά περίοδος 1.257 ετών, από το 325 ως το παπόκτιστο έτος της αλλαγής Ημερολογίου-Πασχαλίου, το 1582
Γ’. Η περίοδος από το παπόκτιστο έτος 1582 μέχρι το τέλος του ΙΘ’ (19ου) αιώνα, περίοδος τριών αιώνων αρραγούς μετώπου αρνήσεως της Ορθοδοξίας για την επιβολή του Γρηγοριανού Ημερολογίου-Πασχαλίου
Δ’. Η περίοδος του νεότερου ή συγχρόνου Οικουμενισμού κατά τον καθ’ αυτό οικουμενιστικό Κ’ (20ο) αιώνα.
α’. Η πρώτη πατριαρχική-οικουμενιστική τριανδρία
Ιωακείμ ο Γ’ ως πρόδρομος του Οικουμενισμού στο χώρο του Οικουμενικού Πατριαρχείου και της Ορθοδοξίας
Πατριαρχία Τοποτηρητή Δωροθεόυ Α’
Πατριαρχία Μελετίου Δ’ (Μεταξάκη)
β’. Η πρώτη πατριαρχική-οικουμενιστική τριανδρία
Πατριαρχία Αθηναγόρα Α’ (1949-1972)
Πατριαρχία Δημητρίου Α’ (1972-1991)
Πατριαρχία Βαρθολομαίου Α’ (1991-…)
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ
1.- Μήνυμα πατριάρχου Αθηναγόρα για τον κοινό εορτασμό του Πάσχα στο Β’ Οικουμενικό Ευρωπαϊκό Συμπόσιο, Αθήνα 11 Ιουνίου 1969
2.- Αρχιμανδρίτου Επιφανίου Θεοδωροπούλου, Ο συνεορτασμός του Πάσχα
3.- Πρωτ. Θεοδώρου Ζήση, Η Κωνσταντινούπολη των Οικουμενιστών δημιουργεί σχίσματα. Μετά το Ημερολογιακό έρχεται το Ουκρανικό