ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ
[…] Το Ευαγγέλιο, το ιερό τούτο κείμενο της Χριστιανικής Πίστεως, είνε συνοπτικώς τα λόγια του Αρχηγού της Χριστιανικής Πίστεως, του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, και των αγίων Αποστόλων, που είνε στόματα του Χριστού. Μέσα από τις σελίδες του Ευαγγελίου δηλαδή ομιλεί ο Χριστός είτε αμέσως, είτε εμμέσως δια των Αποστόλων του. Ο Χριστός είνε Θεός και οι Απόστολοί του είνε θεόπνευστοι, και συνεπώς τα λόγια του Ευαγγελίου δεν είνε ανθρώπινα, αλλά θεία. Γι’ αυτό στο Ευαγγέλιο λάθος δεν υπάρχει, αλλ’ αλήθεια εκατό τοις εκατό. Το Ευαγγέλιο είνε τέλειο όχι με την έννοια της σχετικής τελειότητος, όπως τα ανθρώπινα έργα, αλλά με την έννοια της απόλυτης τελειότητος, ως έργον Θεού.Ο Χριστός είνε διδάσκαλος, ή μάλλον ο Διδάσκαλος, διδάσκαλος δηλαδή με πλήρη και απόλυτη και μοναδική έννοια. Καίτοι ο Χριστός δεν φοίτησε σε κανένα σχολείο και δεν έμαθε γράμματα, είπε για τον εαυτό του τόσο μεγάλο λόγο, που κανένας σοφός δεν τόλμησε, αλλ’ ούτε διανοήθηκε να ειπή για υτον εαυτό του.
Οι γραμματείς και οι Φαρισαίοι αρέσκονταν να προσφωνούνται από τους ανθρώπους ραββί ραββί (διδάσκαλε διδάσκαλε). Αλλ’ ο Χριστός στους ακροατάς και μαθητάς του είπε: «Υμείς δε μη κληθήτε ραββί∙ εις γαρ υμών εστιν ο διδάσκαλος ο Χριστός» (Ματθ. 23:8). Με το λόγο τούτο ο Χριστός κήρυξε τον εαυτό του μοναδικό διδάσκαλο, διότι είχε τη συνείδησι, ότι δεν είνε απλώς άνθρωπος, αλλά Θεός, ο οποίος έγινε άνθρωπος.
Ο Χριστός είνε ο Διδάσκαλος και οι χριστιανοί είνε οι μαθηταί του. […]
(Απόσπασμα από τον πρόλογο του βιβλίου)
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ
Πρόλογος
1.- «Το Ευαγγέλιον ουκ έστι κατά άνθρωπον»
2.- Η ασύγκριτη υπεροχή του Ευαγγελίου
3.- Η δύναμις του Ευαγγελίου
4.- Το Ευαγγέλιο αιώνιο
5.- Ευαγγέλιο και χάρις
6.- Το κήρυγμα του Ευαγγελίου λειτουργία και ιερουργία
7.- Το κήρυγμα του Ευαγγελίου
8.- Πώς να κηρύττεται το Ευαγγέλιο
9.- «Πιστεύετε εν τω Ευαγγελίω»
10.- «Αξίως του Ευαγγελίου πολιτεύεσθε»
11.- Ο μισθός των εργατών και των εφαρμοστών του Ευαγγελίου
12.- Ουαί στους καταφρονητάς του Ευαγγελίου!