ΠΕΡΙ ΜΑΣΟΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΗΣΑΥΡΟΥ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ
[…] Ίσως πολλές φορές έχω αναφερθεί στον Μασονισμό, και μπορεί να χαρακτηριστώ ότι έχω πάθει μία ψύχωση με αυτόν. Όμως, αγαπητοί μου, το θέμα δεν είναι εκεί· ο Μασονισμός είναι μία σύγχρονη πραγματικότητα, η οποία επηρεάζει τους πάντες και τα πάντα στην εποχή μας. Είναι δε κακή τακτική να υποτιμούμε την αξία του εχθρού. Για να μπορέσουμε να πολεμήσουμε τον εχθρό, δεν πρέπει ποτέ να υποτιμήσουμε τη δύναμή του. Και ο Μασονισμός έχει δύναμη· είναι η δύναμη του σατανά. Και γι’ αυτό πολεμούμε τον Μασονισμό πάντοτε, και θα τον πολεμούμε όσο ζούμε, και οφείλουμε πάντα να τον πολεμούμε. Μην κοιτάτε που δεν έχει δημόσιο βίο· μην κοιτάτε που δεν βγαίνει ποτέ σε ακροατήριο, σε δίκες και λοιπά· μην κοιτάτε που ποτέ δεν δίδονται στο όνομά του διαλέξεις· μην κοιτάτε που δεν βλέπουμε κανένα δημοσίευμα που να φέρει την ονομασία του· μην τα κοιτάτε αυτά· δρα υπούλως, υπογείως!Ο Μασονισμός είναι Γνωστικισμός, και μάλιστα αυτό θα δείξουμε σήμερα. Με την βοήθεια του Θεού, θα αποδείξουμε ότι ο Μασονισμός είναι γνωστικής διαστάσεως. Και όταν δούμε ότι ο Μασονισμός είναι γνωστικής διαστάσεως – και θα το δούμε αυτό από τα επίσημα έγγραφα του ίδιου του Μασονισμού – τότε η περίπτωσή του υπάγεται στην επιστολή του Κυρίου προς τον επίσκοπο των Θυατείρων που αναλύουμε, όπου καταδικάζει τη γυναίκα-Ιεζάβελ, που μ’ αυτή την αλλότρια διδαχή έρχεται να πλανήσει και να παρασύρει τους δούλους του Χριστού. Κι αφού ο Χριστός την καταδικάζει, σημαίνει, σαφώς – σαφέστατα, ότι καταδικάζει και τον Μασονισμό. Θα το αποδείξουμε αυτό.
Θα παρακαλέσω, αγαπητοί μου, να το προσέξετε αυτό. Θα δούμε πως μέσα από τα επίσημα κείμενά του αυτοχαρακτηρίζεται ο Μασονισμός. Εάν αποδειχθεί, επαναλαμβάνω, όχι με έμμεσο τρόπο -αφήστε που είναι ολοφάνερο- αλλά με έμμεσο τρόπο, ότι ο Μασοονισμός είναι ο Γνωστικισμός, το πράγμα τελείωσε, καταδικάζεται από την Εκκλησία πέρα για πέρα. […]
(Απόσπασμα από το περιεχόμενο του βιβλίου)
ΠΕΡΙ ΜΑΣΟΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΗΣΑΥΡΟΥ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ