Ο δύσκολος, θυελλώδης μαθητής. Η «καλή» ειρηνική δασκάλα. Δύο αντιμέτωπα πρόσωπα. Εκείνος ρίχνει τα βέλη του. Εκείνη αντιτάσσει κλαδί ελιάς. Με αυτά τα όπλα πολεμάει ο καθένας σε αυτήν την παράξενη μονομαχία. Περήφανος για την ευφυΐα του εκείνος. Σίγουρη για την παιδαγωγική της μέθοδο εκείνη. Αλλά… «ο υψών εαυτόν…» παίρνει το μάθημά του…
… Την απέρριπτε. Δεν ήθελε να ακούσει ούτε το όνομά της. Μα ήρθαν έτσι τα πράγματα που «εισέβαλε» αμετάκλητα και μόνιμα στη ζωή του. Γιατί «ότι προσπαθείς να βγάλεις από τη ζωή σου με τρόπο μονόπλευρο και απόλυτο, αυτό έχει την τάση να εισβάλει δυναμικά».
(Από το οπισθόφυλλο του βιβλίου)
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
ΑΝΤΙ ΠΡΟΛΟΓΟΥ
ΝΕΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ
ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ …
… ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
ΕΚΕΙΝΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ …
ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ;
ΕΓΩ, Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ
ΤΟΥΤΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΩΤΗΣ ΜΕΡΑΣ
ΘΥΜΑΤΑΙ ΤΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ
ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΝΥΠΟΦΟΡΗ
Η ΠΡΩΤΗ ΕΚΘΕΣΗ
ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ
ΜΑΓΙΣΣΑ
ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ
ΚΥΝΗΓΙ
ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ
ΑΝΤΡΑΣ
Η ΧΑΡΟΥΛΑ
ΤΟ … ΠΡΟΤΥΠΟ
ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ;
ΜΕΤΑΝΟΙΑ
ΤΟ ΔΕΚΑΠΕΝΤΑΜΕΛΕΣ
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ
ΜΑΘΗΜΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ
ΓΟΝΙΔΙΑ
ΣΚΕΨΕΙΣ
Ο ΣΕΙΣΜΟΣ
ΜΙΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΕΚΘΕΣΗ
Η «ΜΕΣΑ» ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
ΚΡΙΤΙΚΗ
Η ΔΟΛΙΟΦΘΟΡΑ
ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΔΟΣΟΛΗΨΙΑ
Ο ΧΟΡΟΣ
ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ
ΣΤΟ ΕΔΩΛΙΟ
ΕΞΟΧΙΚΗ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ
ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΤΗΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑΣ
ΤΟ ΕΞΙΤΗΡΙΟ
ΞΑΝΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙ!