«Δίχως λουλούδια και παιδιά, ποια θα’ χε ο κόσμος ομορφιά;»
Κατάντια του σεξουαλικού ενστίκτου
«… Η θεοποίηση του ενστίκτου παρουσιάζει συνέπειες. Ο κόσμος έχει κάνει νόμο ως είδος υποδουλώσεως και πλέον ως αυτόνομον τον σεξουαλισμόν. Η εξέλιξη του γενετησίου ενστίκτου ως αυτόνομον πεδίον έκαμε ώστε στον σύγχρονον άνθρωπον οι γενετήσιες σχέσεις από τον αρχικόν προορισμόν να μεταβληθούν σε άψυχον κενήν πράξιν που υποδουλώνει σώμα και πνεύμα. Μάλιστα το γενετήσιον ένστικτον διαρκώς ανεξαρτοποιείται ως απλούστατα εκφυλίζεται. Θερειεύει το πάθος ως τυρρανική δύναμη.
Η ανθρώπινη προσωπικότης δεν λαμβάνει μέρος σ’ αυτό, μένει αμέτοχος εμπρός στην κατάντια. Είδος απρόσωπης ρουτίνας που οδηγεί σε επικίνδυνον υπαρξιακόν κενόν. Ανθρώπινα συντρίμματα και χαλάσματα είναι τα αποτελέσματα αυτής της αντιλήψεως περί του σεξ». (Αρεισ. Ασπιώτου, Ψυχιάτρου)
«… Εφθάσαμεν εις την αποθέωσιν του σεξ, εις τον ωμόν πανσεξουαλισμόν και την σεξουαλικήν ασυδοσίαν, όπου εξελίσσεται σε φοβερή μάστιγα των καιρών μας. Νεκρώνει δε κάθε μορφή πνευματικής ζωής και οδηγεί στον εκφυλισμόν. Ευρισκόμεθα και σε εποχή μηχανοποιήσεως της ζωής και αυτών των αισθημάτων».
(Από το οπισθόφυλλο του βιβλίου)
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Πρόλογος
Καυστικά θέματα από συγγραφείς της ΑΓ. Γραφής και από λογίους, όπως το ανδρικό φύλο προσέχει το θήλι φύλο
Περί ενστίκτων
- Αλλά τι είναι ένστικτο;
- Χρήση και κατάχρηση της γενετήσιας ορμής
- Το γενετήσιον ένστικτον στην ανθρώπινη ζωή
- Η σεξουαλική διαφώτιση
- Το σεξ σκοπός της ζωής;
Ποικίλα και «καυτά» περί του σεξουαλικού πάθους
- Ένα καίριο θέμα του σήμερα
- Σύντομα περί κατακλυσμού και Σοδόμων-Γομόρρων
- Συμβαίνει και τούτο
Περί όντως έρωτος και πως βιώνεται στην εποχή μας
- Τι λοιπόν είναι όντως έρωτας;
- Δύσκολη όντως η εύρεση-ταύτιση των δύο προσώπων για πορεία προς τον ισόβιο γάμο
- Άκρως απαιτητικός ο όντως έρωτας των δύο προσώπων
- Μεταξύ έρωτος και σεξουαλισμού
- Έρωτας και αγάπη
- Συμβαίνει αυτό
- Ξέχωρη η προσφορά της αγάπης
- Η ΑΓΑΠΗ χριστιανική αρετή στην αρχαιότητα μόνο φιλία
- Κάτι σύντομο περί ερωτισμού
- Η αρχαιότητα για τον έρωτα
- Πάτωνας περί Έρωτος
- Ο έρωτας στους φιλοσόφους
- Μεταγενέστεροι
- Και περί θείου Έρωτος
- Ο θείος Έρως θριαμβεύει υπό του Θεοφόρου Ιγνατίου, υπέρ του Νυμφίου Χριστού
- Για τον Ουράνιο Έρωτα υπέρ του Θείου
Η δύναμη της Εγκράτειας διά τους θέλοντας
- Έως που φθάνει η ακράτεια του γενετησίου ενστίκτου
- Περί της ηρωϊκής αρετής της εγκράτειας
- Πτυχές στο όλο θέμα της εγκράτειας
- Βλάπτει η εγκράτεια την υγεία; Ο Έλληνας ιατρός Μωϋσείδης
- Ο Μέγας και πολύς Αλέξανδρος και η εγκράτειά του
- Πρότυπο εγκρατείας και στο σήμερα Ο ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ
- Ένα τέλος στο θέμα της εγκράτειας
Περί σκανδάλων και περί αμαρτίας
- Ερμηνεία των ανωτέρων
- Περί αμαρτίας ο λόγος
- «Εκ του οράν τίκτεται το εράν». Περί σκανδάλου εκ της γύμνιας
- Οι μάζες ανθρώπων στο σήμερα
- Πως, βλέποντας το ανδρικό φύλο τη γυναικεία ομορφιά, να μη σκανδαλίζεται;
Περί ενόχων ηδονών
- Το υπαρξιακό κενό της ζωής
- Αλλοίμονο στον άνθρωπο που κυριαρχείται από το σαρκικό πάθος
Περί ηδονών ψυχικών, ευφροσύνης ψυχών, χαράς και αγαλλιάσεως στον ανθρώπινο βίο
- Περί Πλατωνικού σπουδαίου λόγου
- Πρόσωπο της Αγ. Γραφής που δεν υπέκυψε σε έντονη προτροπή γυναικός για σαρκική ηδονή, δοξάστηκε από τον Θεό όσο σπάνια άνθρωπος
- Ποίος είναι αυτός ο Ιωσήφ ως πιστός στον Θεό, που απέβη και ανθρωπίνως ένδοξος;
- Από τη φυλακή, στα ανάκτορα αντιβασιλέας. Πρωτάκουστο!
- Και προφητεία για τον ερχομό του Μεσσία Χριστού
- Τι πρόσφερε ο Ιωσήφ. Πολλά του οφείλουμε ως πιστοί
- Γυναικείο πρόσωπο της Κ.Δ. ένοχο για ηδονές, που ήλθε σε σχέση με τον Ιησού Χριστό, άλλαξε ζωή και δεσπόζει ως Ισαπόστολος της Εκκλησίας
- Η μετέπειτα ζωή της μέχρι και το μαρτύριο
- Η ιεραποστολική της δράση υπέρ του Ευαγγελίου
Το Άτομο και το Πρόσωπο
Οι γυναίκες κατά το παρελθόν
Οι γυναίκες σήμερα. Πολύς, μα πολύς ο λόγος…
- Ως υποσ. Η γυναίκα στο Ισλάμ
- Στο ερώτημα που οφείλεται ο πανσεξουαλισμός σήμερα, και κατ’ εξοχήν στη γυναίκα για πρώτη φορά; Και περί εκτρώσεων
Εσωτερικό κάλλος της γυναίκας
Σωματικό κάλλος της γυναίκας
Οικτρά θεάματα γυναικείων εμφανίσεων
- Μίνι ή παντελόνι;
- Πάντοτε υπήρχε διαχωρισμός ενδυμασίας στα δύο φύλα
Περί Ναρκίσσου – ναρκισσισμού
- Το θέμα του ναρκισσισμού στο σημερινό γυναικείο κόσμο
Περί Φεμινισμού: Κίνηση προς βελτίωση της θέσεως της γυναίκας ενώπιον του ανδρός και της κοινωνίας
- Οι αρχαίοι περί γυναικός
- Πότε ξεκίνησε το φεμινιστικό θέμα
- Το θέμα της γυναίκας στον ελληνικό χώρο
Ερωτική σχέση συζύγων, βασικοί σκοποί του γάμου
- Οι τρεις βασικοί σκοποί του γάμου
- Όχι συνοίκησις, αλλά συμβίωσις
- Η ζωή εντός του γάμου
- Περί μικτών γάμων
- Ως μία συνέχεια
Βασικά και αναγκαία για πορεία προς τον γάμο
- Περί υπεύθυνης επιλογής για τον ισόβιο γάμο μεταξύ των φύλων
- Απαιτητικός ο όντως έρωτας και η διατήρηση μεταξύ των δύο, και περί ΑΓΑΠΗΣ
Περί μοιχείας-απιστίας
- Ζητούνται πλέον έντονα και ανώμαλες σχέσεις
- Επιστρέφουμε στο θέμα της μοιχείας
- Αγιογραφικά ρητά για θέματα μοιχείας, με ερμηνευτή τον ιερό Χρυσόστομο
- Υπερτονίζει και αυτό ο ιερός Χρυσόστομος
- «Μοιχοί και μοιχαλίδες, ουκ οίδατε ότι η φιλίς του κόσμου έχθρα του Θεού εστιν…»
Περί πορνείας ο λόγος
- Περί πορνείας από πανεπιστημιακό και ακαδημαϊκό πρόσωπο
- Και περί πορνείας γενικώς στην κοινωνία, μεταξύ ανδρών και γυναικών
Ο Χριστός για τις δύο ένοχες γυναίκες που ευρέθησαν εμπρός Του, και οι διαφορετικές θέσεις Του σε αυτές
Ο πανσεξουαλισμός έφερε το AIDS. Πόσοι τότε μολύνθησαν…
Ρητά Αποστ. Παύλου περί σχέσεως ανδρών και γυναικών, και η ερμηνεία αυτών
Ένα ζωτικό πρόβλημα· το σπερματικόν υγρόν
- Ειδικά σεξουαλικά θέματα
- Οι ονειρώξεις
- Μία ολέθρια συνήθεια ο αυνανισμός ανδρών και γυναικών
- Ποία τα επακόλουθα του αυνανισμού
- Υπάρχει σωσμός-θεραπεία αυτού του κακού;
- Πρακτικοί τρόποι προς απαλλαγή
- Αυνανισμός-αυτοϊκανοποίηση. Μία συνέχεια εδώ
Το πρώτο θαύμα του Χριστού στο γάμο της πόλεως Κανά
- Για το θαύμα αυτό, ο ι. Χρυσόστομος αναφέρει
Περικοπή Αποστόλου αναγινωσκομένη στο Μυστήριο
Απαράδεκτη ενέργεια ώρα Μυστηρίου
Ψυχικά-πνευματικά ξυπνητήρια ενόχων ψυχών
Βιβλιογραφία
Περιεχόμενα
ΥΠΟΓΕΝΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ: Η δημογραφική κατάρρευση συνεχίζεται!…
Μειώθηκε όσο ποτέ ο Ελληνικός Πληθυσμός!…
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ
- Σεμνές και σύγχρονες
- Η άσχημη παρουσίαση των εφαρμοστών σε γυναίκες