Δεν ήθελα να εξαπατηθώ για μια ακόμη φορά στη ζωή μου. Παρ’ όλα τα θαυμαστά γεγονότα που είχα δει από τον π. Παΐσιο… τον αμφισβητούσα. Δεν πίστευα τις εξηγήσεις που έδινε. Μπορεί αυτός να το βλέπει έτσι, η πραγματικότητα όμως να τον ξεπερνά. Μπορεί να κατέχει ένα τμήμα της αλήθειας, μπορεί κάποια άλλα τμήματα της αλήθειας να υπάρχουν και σ’ άλλα συστήματα σκέψης και σ’ άλλες θρησκείες. Μπορεί να είμαι τώρα επηρεασμένος από την έντονη προσωπικότητά του, από το περιβάλλον του Αγίου Όρους. Αν απομακρυνθώ, αν πάρω κάποια απόσταση ίσως δω διαφορετικά τα πράγματα.
Αποφάσισα λοιπόν να δώσω ίσες ευκαιρίες και στους Ινδουιστές γιόγκι. Τους γνώριζα βέβαια πριν γνωρίσω τον π. Παΐσιο, αλλά ποτέ δεν είχα πάει στην Ινδία, στο κέντρο τους, στην καρδιά τους. Αποφάσισα λοιπόν να ανοίξω την ψυχή μου και σε αυτούς, όσο την είχα ανοίξει και στο γέροντα. Αποφάσισα να πάω να ζήσω μαζί τους, να ζυμωθώ μαζί τους, όπως είχα κάνει και με τους ορθοδόξους μοναχούς.
Για να είμαι τελείως ανεπηρέαστος και ανοιχτός, έβγαλα συμβολικά από πάνω μου το σταυρουδάκι που είχε φτιάξει με τα χέρια του ο γέροντας και πήγα στην Ινδία ανοιχτός… καλοπροαίρετος. Στην πραγματικότητα πίστευα ότι η γιόγκα μού ταιριάζει καλύτερα. Πίστευα ότι και αυτή είναι ένας δρόμος προς το Θεό.
Έτσι βρέθηκα στην Ινδία και έζησα για μήνες μέσα στα άσραμ μαζί με τους Σουάμι και τους γκουρού.
Απόκτησα εμπειρίες και από τους δύο χώρους. Πάλεψαν μέσα στην ψυχή μου. Μπόρεσα να συγκρίνω την ποιότητα και την προέλευσή τους.
Ήταν χωρίς κίνδυνο αυτή μου η στάση; Όχι, κινδύνεψα πολύ. Δεν τα έβγαλα πέρα με τις δικές μου δυνάμεις. Βοηθήθηκα ή καλύτερα σώθηκα χάρη στις επεμβάσεις του Θεού που έλυνε πολλά πρακτικά καθημερινά, πέρα από τα πνευματικά.
Αν δε βοηθούσε ο Θεός, θα είχα καταστραφεί ολοκληρωτικά.
(Από το οπισθόφυλλο του βιβλίου)
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ
ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ: ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ
ΟΙ ΡΙΖΕΣ ΜΟΥ
ΑΡΗΣ Ο ΥΠΝΩΤΙΣΤΗΣ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
ΚΑΤΙ ΑΟΡΑΤΟ ΜΕ ΔΕΡΝΕΙ
ΕΝΑ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΟΝΕΙΡΟ
ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ Ο ΜΑΣΟΝΟΣ
ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ: Η ΘΕΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ – Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΪΣΙΟΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ
Η ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ
Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΑΪΣΙΟ
ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΕΜΒΑΙΝΕΙΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ;
Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΕΥΩΔΙΑΖΕΙ
ΤΟ ΟΡΑΜΑ
ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΜΟΥ «ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ» ΔΟΚΙΜΕΣ
ΤΑ «ΜΙΚΡΑ» ΧΑΡΙΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ
Η «ΜΕΘΟΔΟΣ» ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ – ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ
Η ΕΜΓΑΛΗ ΕΥΛΟΓΙΑ
Ο ΦΥΛΑΚΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ
Η ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ
ΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ: ΜΕΤΑΞΥ ΔΥΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΔΟΣΕΩΝ
Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗ ΣΟΥΑΜΙ ΓΙΟΓΚΑΜΟΥΓΚΑΝΑΝΤΑ
Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΣΙΛΒΑ – MIND CONTROL
ΑΠΟ ΤΑ «ΜΑΛΛΙΑ» ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ
Η ΠΟΡΤΑΪΤΙΣΣΑ
«ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΡΑΝΟΣ»
ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ
ΜΕΡΟΣ ΤΕΤΑΡΤΟ: Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΙΝΔΙΑ
ΙΝΔΙΑ
Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΜΠΕΝΑΡΕΣ (VARANASSI)
ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΠΡΟΣ ΤΟΝ BABAJI ΤΟ ΣΑΡΚΩΜΕΝΟ «ΘΕΟ»
ΙΜΑΛΑΪΑ: ΣΤΟ ΑΣΡΑΜ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ
ΣΤΟ ΝΕΟ ΔΕΛΧΙ ΣΤΟ ΑΣΡΑΜ ΤΟΥ ΣΡΙ ΑΟΥΡΟΜΠΙΝΤΟ
ΜΟΥΝΓΚΥΡ: ΤΟ ΑΣΡΑΜ ΤΟΥ ΣΑΤΥΑΝΑΝΤΑ
ΑΛΑΧΑΜΠΑΝΤ: Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ BABAJI
ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ
Η ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΗΣ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑΣ ΓΑΒΡΙΗΛΙΑΣ
ΤΙ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΣΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥΣ
ΞΑΝΑ ΣΤΟ ΑΣΡΑΜ ΤΟΥ ΣΡΙ ΑΟΥΡΟΜΠΙΝΤΟ
ΜΕΡΟΣ ΠΕΜΠΤΟ: ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΙΝΔΙΑ
ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΙΝΔΙΑ
ΦΩΣ Ή ΣΚΟΤΑΔΙ
ΤΟ ΔΑΙΜΟΝΙΟ, Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ
Η «ΕΓΧΕΙΡΗΣΗ»
Ο ΜΠΑΡΜΠΑ ΗΛΙΑΣ – Ο ΔΙΑ ΧΡΙΣΤΟΝ ΣΑΛΟΣ
«ΟΥΚ ΕΚΠΕΙΡΑΣΕΙΣ ΚΥΡΙΟΝ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΣΟΥ»
Ο ΘΑΜΝΟΣ
Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΑΣΤΡΑΦΤΕΙ
Η ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ
ΣΤΡΑΤΟΣ
Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ
Η ΕΥΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΝΤΡΑ
Η ΘΕΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑ
ΔΙΑΦΟΡΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΜΥΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΜΑΓΙΚΗΣ ΠΡΑΞΗΣ
ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΘΕΟΥ
ΜΙΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ
ΜΕΡΟΣ ΕΚΤΟ: ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ… ΑΡΑ ΥΠΑΡΧΩ
Η ΒΑΣΙΚΗ ΑΓΝΟΙΑ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΤΩΝ ΙΝΔΟΥΙΣΤΩΝ
ΓΙΟΓΚΑ: ΘΡΗΣΚΕΙΑ Ή ΕΠΙΣΤΗΜΗ
«ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ» Ή Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗΣ
ΜΕΤΕΜΨΥΧΩΣΗ Ή ΑΝΑΣΤΑΣΗ;
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΓΙΟΓΚΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΟΥ
ΟΙ «ΘΕΟΙ» ΤΟΥ ΙΝΔΟΥΪΣΜΟΥ
«ΤΑ ΕΙΔΩΛΑ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ ΔΑΙΜΟΝΙΑ»
ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ
ΤΟ ΨΑΡΕΜΑ
ΚΑΡΜΑ ΓΙΟΓΚΑ. ΜΙΑ ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΟΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΫΠΝΩΣΗ
Η ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ ΚΑΙ Η ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΥ
ΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ
Η ΠΙΣΤΗ
ΕΠΙΛΟΓΟΣ