Τα κείμενα που περιέχονται στο ανά χείρας βιβλίο γράφτηκαν όλα κατά χρονολογική σειρά από τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους (2020) μέχρι και τον Αύγουστο. Αναφέρονται όλα στα μέτρα που ελήφθησαν παγκοσμίως για την προφύλαξη από την λοίμωξη του Κορωνοϊού.
Δεν ασχολούμαστε με το αν ο ιός αυτός ο θανατηφόρος έχει φυσική προέλευση ή αν είναι κατασκευασμένος από κάποιο εργαστήριο, ως δοκιμαστικό βιολογικό όπλο ή ως μέσο μείωσης του πληθυσμού της γης ή ως δοκιμή χειραγώγησης των λαών προς επιθυμητούς γεωπολιτικούς στόχους ή ακόμη και για την αλλοίωση του ψυχισμού μέσω ενός υποχρεωτικού εμβολίου που θα ακολουθήσει. Αυτά είναι σοβαρά θέματα, άξια προσοχής και αντίστασης, με τα οποία ασχολούνται άλλοι επιστήμονες και ερευνητές αρμοδιώτεροι ημών.
Η δική μας ευθύνη και αντίσταση εστιάσθηκε κυρίως στην κατατρομοκράτηση των ανθρώπων και των Χριστιανών με τον φόβο του θανάτου και την αγνόηση της αφοβίας που διδάσκει το Ευαγγέλιο με το κυριακό «μη φοβηθήτε από των αποκτεννόντων το σώμα την δε ψυχήν μη δυναμένων αποκτείναι» (Ματθ. 10, 28), αλλά και με την νίκη του αναστάντος Χριστού εναντίον του θανάτου, που είναι προοίμιο και μήνυμα και της δικής μας αναστάσεως. Οι Χριστιανοί δεν φοβόμαστε τον θάνατο, γιατί δεν είναι αφανισμός και εκμηδένιση, αλλά το τέλος της πρόσκαιρης, γήινης ζωής, και η αρχή της αιώνιας και ατελεύτητης ύπαρξης· είναι μετακόμιση, μετεγκατάσταση, μετάσταση, από τα πρόσκαιρα στα αιώνια. Δεν φοβόμαστε και για έναν άλλο λόγο· διότι κύριος της ζωής και του θανάτου είναι ο Θεός. Αυτός ορίζει τα όρια της ζωής, πότε αυτή θα αρχίσει και πότε θα τελειώσει, αφού για τα στρουθία, τα σπουργίτια, φροντίζει ο Θεός· «και εν εξ αυτών ου πεσείται επί την γην άνευ του πατρός υμών· υμών δε και αι τρίχες, της κεφαλής πάσαι ηριθμημέναι εισί. Μη ουν φοβηθήτε· πολλών στρουθίων διαφέρετε υμείς» (Ματθ. 10, 29-31).
Ο φόβος αυτός του θανάτου ειδωλοποίησε την υγεία· παρουσιάσθηκε ως ύψιστο αγαθό, ως νέα θεότητα, ενώπιον της οποίας έπρεπε όλες οι αξίες να υποχωρήσουν και να αγνοηθούν. […]
(Απόσπασμα από τον πρόλογο του βιβλίου)
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
ΠΡΟΛΟΓΟΣ Α’ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΠΡΟΛΟΓΟΣ Β’ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’
Η ΛΗΜΝΟΣ ΣΩΘΗΚΕ ΑΠΌ ΛΟΙΜΙΚΗ ΝΟΣΟ ΜΕ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΠΑΛΑΜΑ
1.- Για ποιους λόγους αναφερόμαστε στην θαυμαστή διάσωση;
2.- Όσοι μεταλαμβάνουν δεν κινδυνεύουν
3.- Οι γιατροί φοβήθηκαν, ο Άγιος Γρηγόριος Παλαμάς έσπευσε στην μολυσμένη πολίχνη
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’
ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΩΝ ΝΑΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟ
1.- Οι πολιτικοί προσκυνούν άλλους κυρίους, όχι τον Χριστό;
2.- Μοιάζει με πρωταπριλιάτικο ψέμα η απόφαση. Απίστευτη, μοναδική στην εκκλησιαστική ιστορία.
3.- «Ύπαγε οπίσω μου, Σατανά. Ότι ου φρονείς τα του Θεού αλλά τα των ανθρώπων»
4.- Υπακοή σε όσους υπακούουν στο Χριστό και στους Αγίους. Διαφορετικά η ανυπακοή είναι αγία
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’
ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΟΙ ΝΑΟΙ ΤΟ ΠΑΣΧΑ
1.- Βλάσφημη δουλοπρέπεια. Υπέταξαν την Εκκλησία στην πολιτεία, τα θεία στα ανθρώπινα
2.- Η υγεία είναι σπουδαίο αγαθό, αλλά όχι υπέρτερο του Θεού. Ο Θεός χορηγεί την υγεία
3.- Η υγεία του σώματος έχει αξία, όταν συντελεί στην υγεία της ψυχής και στην σωτηρία του ανθρώπου
4.- Οι Χριστιανοί δεν φοβούνται τον θάνατο. Τώρα χάθηκαν η παλληκαριά και η ανδρειοσύνη. Φραγκέψαμε
Επίλογος
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’
ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΤΩΝ ΔΟΓΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΕΡΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΝΑΩΝ ΜΕ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΟΝ ΚΩΡΟΝΟΪΟ
Εισαγωγικά
1.- Ερμηνευτικές θέσεις μεγάλου θεολόγου και λειτουργιολόγου
2.- Το ύψιστο και αγιώτατο δόγμα της μεταβολής του άρτου και οίνου σε σώμα και αίμα Χριστού
3.- Συνένοχοι της βλασφημίας η πλειονότητα των επισκόπων
4.- Όλος ο ναός και τα εν τω ναώ είναι ιερά και μεταδίδουν Αγιασμό και Χάρη
Επίλογος. Σπουδαία θέση του Αγίου Συμεών Θεσσαλονίκης
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε’
ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΕΝΩΝΕΙ, ΔΕΝ ΔΙΑΙΡΕΙ Η ΝΕΑ ΔΙΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ
1.- Ο νέος Πύργος της Βαβέλ: Παγκοσμιοποίηση και Οικουμενισμός
2.- «Έδοξε τω Αγίω Πνεύματι και ημίν»
3.- Η αποκοπή των αιρετικών και σχισματικών δεν βλάπτει την ενότητα της Εκκλησίας
4.- Μετά την Πίστη και την Διοίκηση ο πατριάρχης Βαρθολομαίος πλήττει την ενότητα και στην Λατρεία, εξ αιτίας του Κορωνοϊού
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ’
ΟΙ ΜΑΣΚΟΦΟΡΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΤΑ ΘΥΑΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ;
1.- «Γενεά άπιστος και διεστραμμένη»
2.- «Πεπικοιλμένη» από απίστους και βλασφήμους η μνήμη της Παναγίας
3.- Δεν ανήκουν όλοι οι ιερείς και οι λαϊκοί στην άπιστη γενιά και διεστραμμένη
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ’
ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΑΔΥΝΑΜΟΙ, Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ
Γιατί αυξήθηκαν τα κρούσματα λοίμωξης στην Θεσσαλονίκη;
1.- Άδειοι και έρημοι οι ναοί
2.- Πιο ειδικός από τους ειδικούς ο Πλάστης και Δημιουργός
3.- Συνεχίζουν οι Άγιοι να θαυματουργούν. Θεραπευτήρια νοσημάτων οι ναοί
Επίλογος. Ψεκασμένοι από αντίχριστες ιδεολογίες
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Η’
Ο ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΣΩΖΕΙ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΑΠΟ ΛΟΙΜΩΞΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ
1.- Ποιοι είναι Νεοβαρλααμίτες, οι μασκοφόροι ή μασκομάχοι;
2.- Γιατί αναφερόμαστε στην θαυμαστή διάσωση της Θεσσαλονίκης από την θανατηφόρο λοίμωξη
3.- Η πρωτοφανής «παμφάγος και παντοφθόρος» λοίμωξη της Θεσσαλονίκης
4.- Συμπεράσματα και συγκρίσεις
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Θ’
Ο ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΟ ΒΛΑΣΦΗΜΟΣ ΚΑΙ ΑΘΕΟΛΟΓΗΤΟΣ
1.- Θεολογική σύγχυση προκάλεσε η συνοδική απόφαση
2.- Η τήρηση της Παράδοσης είναι δόγμα στην Ορθόδοξη Εκκλησία
3.- Ο λειτουργικός χρόνος δεν καταργεί τον φυσικό χρόνο. Συνυπάρχουν.
4.- Ο ακριβής χρόνος της Ανάστασης τίθεται μετά το μεσονύκτιο του Σαββάτου προς την Κυριακή
Επίλογος. Αισχύνη των επισκόπων και κληρικών ο φόβος του θανάτου
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ι’
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟ
1.- Ανάποδος ο λόγος της Συνόδου. Το μαύρο άσπρο.
2.- Υπερεκτιμάται η Ιατρική Επιστήμη και υποτιμάται η θεραπευτική Χάρη του Θεού
3.- Εργαλείο της Παγκοσμιοποίησης και του Οικουμενισμού ο Κορωνοϊός