ΔΙΑΘΡΗΣΚΕΙΑΚΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ
Άρνηση του Ευαγγελίου και προσβολή των Αγίων Μαρτύρων
Οι διαθρησκειακές συναντήσεις εξακολουθούν να παραμένουν στο προσκήνιο, να απασχολούν την επικαιρότητα. […]
Είναι διπλός ο στόχος αυτών των συναντήσεων. Από τη μία πλευρά προσπαθούν να μεταθέσουν την ευθύνη από την πολιτική στην θρησκεία, να παρουσιάσουν δηλαδή πως υπεύθυνες για την τρομοκρατία δεν είναι η φτώχεια και η καταπίεση των λαών, αλλά ο θρησκευτικός φανατισμός. Και από την άλλη επιδιώκουν να ενισχύσουν τον συγκρητισμό, την ανάμειξη των πολιτισμών και θρησκειών, την οικοδόμηση του πολυπολιτισμικού μοντέλου της Νέας Εποχής, της Πανθρησκείας του Αντιχρίστου. […]
(Απόσπασμα από τον πρόλογο του βιβλίου)
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
ΔΙΑΘΡΗΣΚΕΙΑΚΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ
Άρνηση του Ευαγγελίου και προσβολή των Αγίων Μαρτύρων
Αφιέρωση
ΠΡΟΛΟΓΟΣ
1.- Από το φως της Βηθλεέμ και του Ιορδάνη στο σκότος της Ασίζης
2.- Η αγάπη προς τους απίστους και τους αιρετικούς
3.- Ο Χριστός είναι το πλήρωμα της αλήθειας και της ζωής. Δεν υπάρχουν κενά και χώρος για άλλες αλήθειες
4.- Έχουν οι θρησκείες τον ίδιο Θεό και κοινές ηθικές αξίες;
α’. Τα άφωνα είδωλα και οι Άγιοι Μάρτυρες
β’. Ψεύτικος ο Θεός των Ιουδαίων και Μουσουλμάνων
γ’. Αφαιρέθηκε από τον Ιουδαϊσμό η Χάρις και η ευλογία του Θεού. Κρυπτοϊουδαϊσμός το Ισλάμ
5.- Ο διάλογος των Πατέρων και των Νεομαρτύρων με το Ισλάμ
α’. Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής
β’. Άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός
γ’. Οι Άγιοι Κύριλλος ο Θεσσαλονικεύς, Ανδρέας ο διά Χριστόν σαλός, Γρηγόριος Δεκαπολίτης, Ευστάθιος Θεσσαλονίκης
δ’. Όλοι οι άγιοι εναντίον του Ισλάμ, ακόμη και ως αιχμάλωτοι και υπόδουλοι
ε’. Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς
στ’. Ιωσήφ Βρυέννιος και Γεννάδιος Σχολάριος
ζ’. Οι Άγιοι Νεομάρτυρες
η’. Ισλάμ και νεομάρτυρες. Εισήγηση σε επιστημονικό συνέδριο
6.- Άξιος της Ορθοδοξίας ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. κ. Παντελεήμων Β’. Ακύρωσε διαθρησκειακή συνάντηση και απαγόρευσε την κυκλοφορία αιρετικού βιβλίου
α’. Με ορθόδοξες ελπίδες στην τρίτη χιλιετία
β’. Αμέτοχη η Ορθοδοξία στην κακοποίηση του Χριστιανισμού κατά τη δεύτερη χιλιετία του πάπα
γ’. Εκκοσμικευμένη και άτολμη η εκκλησιαστική ηγεσία
δ’. «Γαλιλαία των Εθνών» η Ελλάδα
ε’. Φως Ορθοδοξίας από την Θεσσαλονίκη